Veelgestelde vragen

Zit je met vragen over je kappersbezoek of onze diensten? Misschien vind je hier wel je antwoord.

Hoeveel tijd moet ik voorzien?

De tijd die je moet voorzien voor je afspraak hangt uiteraard sterk af van de bewerking die we zullen uitvoeren. 

Hier een overzicht per pakket met schatting van tijd:

  • Herensnit: ± 30 min
  • Brushing: ± 30 min
  • Snit - brushing: ± 60 min
  • Kleuring - brushing: ± 1u 45 min
  • Kleuring - snit - brushing: ± 2u 15 min
  • Keuring - balayage - brushing: ± 2u 30 min
  • Kleuring - balayage - snit - brushing: ± 3u
  • Balayage - brushing: ± 2u 30 min
  • Balayage - snit - brushing: ± 3u
  • Grote kleurtransformatie: 2,5u tot 5u

Let wel, dit is slechts een schatting. De werktijd/inwerktijd kan sterk variëren afhankelijk van type haar.

Hoe kan ik betalen?

Op welke manier kan ik afrekenen? 

Sinds 2022 zijn we van bancontact overgeschakeld naar tal van digitale betaalmogelijkheden. Je kan bij je bezoek aan ons salon afrekenen op volgende manier:

  • Via de Payconiq app
    Download de 'Payconiq by Bancontact' app op je gsm en koppel je bankrekeningnummer aan de app met Itsme of een banking kaartlezer. In het salon wordt er in het kassasysteem een code gegenereerd die je vervolgens kan inlezen. Scannen, bedrag bevestigen, code ingeven en het is gepiept!
    (Ben jij een KBC- klant? Dan heb je geen Payconiq app nodig. Jouw KBC-app kan Payconiq-codes lezen!)

  • mobiel via QR-code.
    Download en installeer de banking app van jouw bank en selecteer 'mobiel betalen'. In het salon wordt er via het GSM-toestel van de zaak een QR-code gegenereerd die je vervolgens kan inscannen met jouw banking app. Scannen, bedrag bevestigen, code ingeven en klaar!

  • Per overschrijving in het salon.
    Download en installeerde banking app van jouw bank en geef een nieuwe overschrijving in. Het bankrekeningnummer van de zaak vind je op het krijtbord aan de kassa. We vragen wel steeds om de overschrijving in het salon of op de dag van je bezoek te voldoen.

  • cash betaling

Is er parkeerplaats voor de deur?

Kan je voor de deur parkeren? Ja hoor, dat kan. Voor de deur zijn er 4 parkeerplaatsen voorzien. Verder is er aan de achterzijde van het salon nog 1 parkeerplaats beschikbaar, bereikbaar via de Marie-Popelinstraat. In de buurt van het salon kan je steeds parkeren aan de hand van de parkeerschijf. 

Hoe maak ik een afspraak?

Hoe je afspraak reserveren? Dat kan op verschillende manieren:

  • Bel naar 011227838 (We raden het zeker aan om voor een eerste afspraak telefonisch te reserveren. Op die manier kunnen we onze tijd in de agenda perfect afstemmen op jouw behoeften.)
  • Mail naar info@modshair.be
  • Book online via onze online bookingtool 

Wat zijn de tarieven?

Wat zijn onze prijzen? Op deze pagina vind je een uitgebreid overzicht van onze prijzen, opgesplitst per dienst. Ook in onze online booking tool zal je de prijzen per pakket terugvinden.

close

{{ popup_title }}

{{ popup_close_text }}

x